Thursday, May 26, 2011

Terima Kasih Pelajar MMC


Habis sudah Diploma aku di Multimedia College..
Wuhhh mmg lega...
Walau banyak dugaan yang datang untuk menguji tahap kesabaran aku,
tapi semua tu buatkan aku jadi lebih kuat dan matang..
Alhamdulilah, walaupun banyak dugaan yang datang..
tapi akhirnya aku temui kebahagiaan aku..
aku mampu berkawan dengan semua org..
aku xjadi terlalu selfish...
aku bersyukur sgt2 kerana ada seseorg yang terlalu setia, sabar untuk jadikan aku yang terbaik..
yup..skunk mmg org tu da buat aku berubah..


Kepada Ali...orang yang paling aku hormat...
Terima kasih sangat2 sebab ada disamping aku selama aku di kolej...
aku bersyukur sebab ko xpernah tinggalkan aku walaupun aku dlm kesusahan..
just aku nak ko tau...aku xkan penah tinggalkan ko..
walaupun ko jauh... aku tau ko pun akn buat bende yang sama...
terima kasih sebab terima diri yang serba kekurangan nie...


Kepada monkey yang banyak bagi nasihat supaya aku lebih cekal..
walaupun kadang2 boleh menyakitkan hati..hehe tapi aku tau nasihat ko untuk jadikan aku lebih baik dan matang..thnx sgt2 sbb sudi jadi kawan yang baik untuk aku...

Kepada ayie... thnx bro ceria2 kan hidup aku....
ko mmg best r...sporting..mmg masuk kepala la biler lepak gan ko..
xsia2 dapat kawan cm ko....haha

Kepada Dak2 Junior DMG satu kelas gn kiteorg...ade nye korg tambahkan klass lagi meriah..
Lagi ramai la pelajar dlm kelas 2..xlah rase bosan kan..haha:P


Untuk Budak2 Kos DIA thnx sbb banyak membantu, dan selalu ajak2 syida jalan2..
tapi syida je selalu xbole..hehe
sori tau..tau....:) Tapi syida just nk bagitau yang korg klass yang paling sporting..
jenis yang xkesah...tu yang syida paling2 suke(:

Untuk Dak2 DTE Dan DNM especially gurl2 dorg la kan mmg bole masuk kepala la..
teringat masa event kolej, lepak ngan korg asyik tergelak je...
sbb nyer korg kelakar..
mcm tira, hanna, tija, pqa..dan lain..
korg pun baik sgt2...^_^

Bolehlah Aku citer kan anak cucu aku nanti..haha.^_^



Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: