Monday, June 13, 2011

Hari Pertama Practical


Seawal 6pagi aku bangun..
dengan muka yang lesu dan malas aku gagahkan jugak diri nie tuk mandi...
Semuanya gara2 latihan industri bermula harini...
aku perlu melaporkan diri pada pukul 8.00pg...
tau2 la aku punya siap mmg akan memakan masa 1jam lebih ..amboi kemain kan..hehe

Bila melangkah ke tempat latihan industri di MPKJ , jantung  aku berdegup2..
Padahal sebelum nie aku pernah bekerja di ofis jugak..
maybe aura MPKJ kuat sgt kot..hehe

Lepas je aku sampai..aku tunggu di tempat duduk menunggu kehadiran org yang akn menyambut aku..cewaahh!!!

xlama sejam lepas 2, ade sorg staff nie bawak aku masuk berjumpa dgn bos diorg...
act xpasti bos ke ape..hehe

aku ditempatkan di HRISM dimana aku perlu bekerja di hadapan komputer...
Harinie aku telah pelajari beberapa benda yang baru ...
Dimana aku perlu memasukkan data2 pekerja MPKJ untuk pegawai menilai prestasi pekerja...

Cerita mengenai staff2 disana la kan..
aku perhatikan diorg nie happening je...
xsombong, peramah, dan membantu sesiapa yang ada masalah berkenaan dgn kerjalah..
walaupun hari pertama bekerja aku rase kekok yang amat..
tapi dlm hati kecil aku nie selesa bekerja dgn dorg...
aku harap benda nie akan berterusan sampai bila2...

Yang paling best kan...hahahha
aku nie org kenal pown sbb ma gn kakak aku keja sana..
so aq ilex jela....hehehhehe:PPPP


Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: