Monday, February 6, 2012

Happy 2nd Anniversary


Hari nie happy sangat2,^____________^
sebabnya, tahun nie adalah 2nd annivesary aku with en boypren..^^
argghhh xkesah la org da 4 taun 5taun 10taun couple xkecoh, tp aku nk kecoh jugak, sbb aku punya sukelah..haha:D  :P

We need to appreciate our relationship lah...
bkn senang nk jaga sesuatu perhubungan tu... dalam sehari, seminggu, setahun tu igt xde banyak dugaan ke..
banyak oooo..2sume bergantung pada kita samada nk jaga atau x...

Kadang2 mulut manusia jugak boleh membuatkan sesuatu hubungan tu tak kekal...
igt senang ke nk meletakkan kepercayan pada org yang kita syg....
if xde kepercayaan dlm diri kita terhadap die, almatnya...paham2 sendri la...

so kite kene lah menghargai hubungan yang da kite pertahankan ini, supaya sampai ke jinjang pelamin dan kekal sepanjang hayat ..amin....:)


yg pentg valentine cik xsambut ok:D ANTI VALENTINE DAY!


igt nk lepak2 kat taman, tp kek baskin robin xtahan lame cpt cair, so terpakse makan kt alamanda jugak...Y_Y


But it's Okay(: sebab en boypren nk belanja makan..nyum2:D


This Cake sgt2 sedappp..ya ampun kiteorg terpakse habiskan sbb cpt cair...buncit kami..haha


Nikmat giler OoooooO________OOOO


Thank you syg..*_* heee


I tau i xreti capture gambar u cantik2, n u mesty moody tgk gambar yg i ambil..tp gambar nie cantik kan?heee:D


Sorry la beb xtertahan rasenya, tgk licin habis...haha



Ha nk g mana sampai tgglkan org kt belakang!kan da kene capture:P

Xpelah bia aku capture gambo sendri..LOL:D



Puas carik nak beli ape..akhirnya...Waaa i like it!!^_^ nk peluk ari2.


jangan kate muke aku cm doremon..mmg nk kene penumbok>>>???

Ia diberi nama jack..Konon2 cm mat saleh sikit r..haha papepon die bf saya ke 2..haha
Thnks to my dear salihin samad, sbb da jadikan hari ni hari yang paling saya tggu2..:')










Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^