Wednesday, December 22, 2010

Last Night...


Knp aku mara kt dia ye? Ape salah dia kt aku sampai setiap kali dia call aku nk mengamuk je..
ye, aku tau malam tadi lepas balik tgk movie bersama adek dan sahabat aku di minces aku terus demam..
da lah selsema teruk, badan mengigil dan hingus nie xabis2 meleleh je buatkan aku rase terlalu letih dan xbermaya..Tapi malam tadi aku mara dia..aku mara dia sbb dgn keadaan aku yag xselesa nie..
dia boleh tanye soalan2 yang xpatut..kan aku dah kate aku xsehat, tapi dia still pakse2 aku datang K.L jmp dia..klau aku sehat mmg la aku jmp..cubalah fhm...hmm secara sedar xsedar aku da kecik kan ati dia..
mungkin dia tgh sedih skunk..tp nk buat cmne, mmg aku xlarat kan..
nati esok klau aku da sehat aku datang lah, sebenarnye mmglah rindu kat dia, cuma keadaan yang xbenarkan kiteorg berjumpa..
Sorry 4everything...
Name lelaki itu mmg saja xdisebut...

Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: