Sunday, February 27, 2011

Biler Dapat Supplier Cerewet...


AMARAN; Buat sesiapa yang xnk menambahkan dose sila delete page nie cepat2..

k.. meyh kite mulekan...
eeeeee geram nyer aku...
haishh korunk2 yg buat business on9 ke ape..
klau nk pilih supplier baik hati2 weyh...
xla kene cm aku...
hee geram nie..geram sgt2...
ce cite..ce cite..ce cite..

nie ha aku nk habaq kat korunk2 nie..
patut ke klau salah supplier xhantar brg korg..
kos hantar korg da byr..
yang die pos xmenepati ape yg korg nk...
da la nk tggu die reply mesej berabad...(mcmlah)
pastu biler die nk hantar brg yg die miss nk hantar
die suh korunk tambah bayar lagi duit pos..
bengang x...benggang x...

klau pakai pos laju nk kene RM8.00 aku boleh timer lagi wey
nie pakai pos ekspress kene byr M8.00
weyh aku beli RM3.00 je....
melampau dowh!!!

Haiissshhh!!!! pasni ko supllier...aku buang ko jauh2..
aku cr supplier lebih better drpd ko..

gjhuwuhusqhwhuwqhshwuhqwuhquwshuhk2!!!!!!!!!!!!!!!

mara nie...mara nie,,,,,



Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: