Friday, February 25, 2011

Multimedia College, Jalan Semarak Banjir


Semalam tengah sedap2 duk kt uma sewa, mmb aku kate yg MMC banjir.. aku igt biase2 jela..sbb dulu pun penah banjir jugak tapi paras lutut jela kan..
banjir kali nie paling teruk yang penah berlaku kat MMC, dulu zaman2 bapak aku training kat sane penah banjir jugak, time 2 tahun1998 tapi xlah seteruk banjir yang berlaku semalam, cume enjin rosak..motor tenggelam je kan..xla la teruk sangat kan...(aku xbayar duit repair bole la ckp besar ;)
patutlah mase aq naik moto bapak aq yang dulu tersemput2...aq igt aq yang berat...yela mane tahu motor 2 xlarat nk bawak aq la kan..(aku mmg berat pun sampai penah tayar bapak aku pancit)(;

Balik pada kes banjir semalam la kan..aku nie mmg batak nk tgk banjir2 nie ..al-maklum la xpenah tgk suasana banjir yang real lagi kan
so aq pakse lah bapak aq g tgk kolej tercinta...aicehh...;D

nie gambar2 yang aq ciplak dari f.b org..hehe
jangan mara..
just utk dikongsi bersama....
patutnye bende nie kene masuk berita tau..haishhh napelah TV3 xdtg..bole tayang muke aku skali....ngeh ngeh ngeh..



 orang nk tarik kuar kete yg tenggelam.... dalam gler..boleh mandi manda lagi...hehe



 nie kesan pas air dah surut sikit...


 nie bahagian tangga hostel perempuan...perhhhhh..



 tengok 2 tinggal nmpk bumbung je..aku dgr de kete yg terapung..berpusing2 lagi...


 Yang sayang nyer kete  mercedes gan mini cooper r..habis tenggelam weyh....
perhhh rugi besr..rugi besar....
mcmane lah dorg nk repair kereta dorg kan...
kesian kat mangsa2...


Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: