Wednesday, January 25, 2012

HARI PERTAMAKU DI MENARA APEX HOLDING SDN BHD


Malam td susah betul nak tidow, pusing kiri pusing kanan xleh lelap jugak,, taw x esok nk keje tidoo laa tidoo la, pujuk mata nie, tp xmau gak,
Dari pukul 11mlm hinggalah pukul 3pagi aku menanti untuk tidow, akhirnya terlelap jugak...

Idaaaa Idaaa Bangun xnak pegi keje ke!!teriak mak, terkejut aku dibuatnya..
seriusly mmg liat nk bangun disebabkan tidur lewat mlm td..

Aku mengagahkan jugak diri ini walaupun teramat malas sgt2...
Akhirnya siap jugak aku tuk ke tempat kerja, Yahoooo!!excited pulak,,ahaha

mate sebelah sepet sbb xcukup tido, tp leh bajet2 lagi taw:P
Ok dari rumah aku nk ke tempat kerja 2minute je..dekat gler kan...:)
sampai2 je, pergilah ke tingkat 6 tuk lapor diri, sampai2 je, nmpk sorg gadis bertudung berbaju kurung,
dgn slumbernye aku tanye "keje sini ke???"
die kata, die baru nk lapor diri..oo same pulak ngan aku, Yess ade geng larh.hahaha

Kiteorg pun berkenalan, da dapat kwn baru walaupun gadis  tu tua 4taun dari aku tp muke die cm sebaya aku ,..hik2 LOL ke aq yg nmpk tua:P

Tak lama pastu assistant HR suh kiteorg masuk..
Ok kene isi borang, kene bace peraturaan sume, isi borang EPF..k settle!!:D



Bace betul2 dik...


Perlu ke aku bace satu buku nie....T_T

Lepas da settle isi borang bace buku tebal sume, barulah die hantar kt department aku..
Bahagian Finance.


Nie citer pulak time abis kerja...En Boypren hari nie sgt2 sweet taw..die sggp redah hujan semata2 nk jmp kite, pastu belanja Pizza lagi...Nie baru sayanggg lebih!wiwiwiiwiw

Dah makan pizza kiteorg g shopping brg pulak. aku dapat tudung lagi taw:DDD
xmau jeles xmau yeeee...hik2:P (xde sape nk jeles pun....huhu

Ok perut da kenyang hati dah riang balik terus update blog..LOL:D






sedAPP gler pizza yang baru nie, xmuak langsung...


ok terima kasih sudi buangkan masa korunk bace blog aku...psssttt******^_^


Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: