Wednesday, July 13, 2011


1...2...3......
lama kan aku xberblogging..
lama giler batang hidung aku xnmpk kan..
agak2 aku kemana ye??
hilangkan diri??
da bosan berblogging???
uhhhh act aku bz..yup bz dgn practikal aku sampai aku xsedar yang aku da lame xupdate blog...
hasil penulisan pun masih hampeh lagi kan..
xpe2 akan diperbaiki kelak..:DDD
hidup aku serius da berubah..masalah lama sume aku da padam mati2 dalam kepala otak aku nie..
biarlah kenangan pahit menjadi pengajaran untuk aku lebih berhati dlm bergaul dgn org!!.
yup skunk mmg aku da byk nmpk baik buruk org..
aku da bole baca sume perangai org..
yang dengki???yang ikhlas???yang jahat baik sume aku tau..
sbb ape??sbb kenangan pahiy aku dulu betul2 da matangkan pemikiran aku yang dulu agk lembab sikit..
tu yang org buat taik..:PPPP
Skunk aku happy gan kawan2 aku...kwn2 baru..
sume baik2 ...terlalu berbeza dgn kawan2 yang aku pernah kenal sebelum nie..
mmg ade yg baikk.tp byk yg jahat nye...(:
kat sini kite harus jadikan pengalaman pahit sbg. kekuatan untuk kite berjaya..:D
Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: