Thursday, July 14, 2011

Citer Hantu


Apa yang aku takutkan adalah menonton filem hantu...
kenape??
sebab aku xsuke la....
sikit2 terkejot2 boleh kasi lemah jantung kat aku kang....
jerit aku bukan jerit biase..tapi jerit luar biase sampai hantu pun leh larikkk...Aikk????
piraaaaahhhhhh laaaaluuuuuuu....

De satu hari nie... aku bajet2 nk tengok citer hantu yang konon2 bagi org lain xseram la kan..hak2
karak??
korg tau cter tu kan..
ye..mlm 2 aku tgk cter 2 sorg2 dlm bilik..
mmg aku berani la sgt2
baru je masuk jalan perkampungan cepat2 aku padam cter tu..
xsggp aku teruskan tgk walaupun ramai kata xseram sgt kan..hahhaha:D

act da lame gler babeng aku xtgk cter hantu....
so biler nk tgk balik2 mmg xbrani la kan...^_^
act xde point pon cter aku..
saje nk melalak dlm blog....ngeh2...
 nie ha klau korg nk tgk movie free pegi ke..
http://www.radiogempak.blogspot.com/
mmg banyak lah cter2 menarik..
1..2..3...cinta pon ade k...:DDD
Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: