Friday, July 22, 2011

coklate yang saya minati sepanjang hari:D






Rase die mmg sedap nyum..nyumm, aku suke sgt choclate nie sbb dalam die ade kacang 

tengok pun da tau menyelerakan.. walaupun kandungan gula die banyak, tapi aku tetap sukakannya!!!:D







Ohh Ferraro Rocher<3 nmpk kan ayt yang aku sampaikan...nmpk sgt memikat hati si pemakannya..
Choc. nie mesti jadi rebutan ramai kan...mahal , berkualiti, yang penting soodaaap hingga nak lagi....
Ini klau boypren belikan, mesti terpikat n makin sayang lahhhh,,:PPP
sesuai utk bagi lelaki yg nak tambat hati wanita..sgt romantik...Heeeee:D


Kit Kat salah satu choc yang lama bertahan di pasaran, seigt aku sejak aku kecil lagi choc nie ade..
yang syok mkn choc nie kite leh kerat kan die n share with bf... wahhh tgk la iklan dulu2 die..
cho nie sedap tau, dak kecik pun sukekannya:D








Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: