Thursday, July 21, 2011

Kahwin Masal


Sekarang nie tengah hot citer kawin masal di astro ria...
sape pelakon2 dalam cerita tersebut..
jom kita berkenalan dengan mereka k..(:
Glenn Alinskie
Nama Penuh beliau ialah Ralph Glenn Alinskie. Beliau lahir pada 19 Oktober 1988 di jakarta. Dalam Citer Kawin Masal nama yang dipegang oleh Glenn Alinskiee nie adalah sebagai Rio. Rio adalah teman baik Agnes Monica atau dikenali sbg sachi dlm cerita tersebut. Dari awal lagi Dia suka kat sachi, tapi die xpenah tunjukkan sbb sachi dah berpunya.

Agnes Monica
Semua kenal Agnes Monica kan, die nie juga seorg penyanyi, Agnes lahir pada 1 julai 1986 kat Jakarta. Dalam citer kawin masal sachi suka sgt gunakan Rio untuk keluar bersama Ben. Ben nie teman lelaki Sachi, bapak Sachi nie mati2 igt yang Sachi dating gan Rio, Malangnye Rio hanya sekadar membantu Sachi untuk keluar bersama Ben..Walaupun Rio suka sachi tapi dia tak tunjukkan , die lebih rela lihat sachi bahagia. Sampai satu tahap tu, sachi nak kawin gn Ben, tapi Ben bangun lambat, yang bapak sachi igt org yang nak kahwin gan sachi adalah Rio..Mase 2 Rio lah jadi penganti Ben untuk berkahwin gan sachi...Sachi Sedih Dan kecewa gan sikap BEN..


kimberly ryder


Kimberly Ryder atau dikenali sebagai Riby dalam citer kahwin masal, adalah wanita yang sangat mencintai Rio, Dia Sedih sangat-sangat bile Dapat Tau Rio sudah berkahwin, namun sedih dia tak lama, sebab dia dapat tau yang Rio terpaksa kahwin dgn sachi sahaja, Dia ape lagi selalu membuat rancangan jahat untuk meruntuhkan hubungan Rio dan Sachi sampaikan Nenek Rio sendiri Termakan Dengan Hasutan dia....


Jonas Rivanno
Jonas Rivanno atau Ben dalam cerita kahwin masal adalah kekasih Sachi, Dia menyesal tidak dapat hadir ke Majlis Perkahwinannya, dan dia terlalu sedih apabila mendapat tau bahawa Rio yang mengantikan tempatnya sewaktu pernikahan berlangsung. Selepas Sachi Berkahwin Dengan Rio, ben selalu menjadikan Rio sebagai balaci dia, kesian Rio terpaksa menerima pelbagai dugaan.. Pada satu tahap tu, semuanya da kantoi disebabkan rancgn jahat ben, Rio serta merta dihalau oleh bapak sachi dan bapa sachi meminta Ben berkahwin dengan sachi..

Adakah Rancangan jahat Ben Dan Riby Untuk memisahkan Rio dan Sachi akan berjaya???
saksikan Episod akhir Kahwin Masal Nanti...





Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

4 comments:

Mrs. Amad said...

like..like..like...best gle cte ni kan..sok nk tgk siaran ulangan marathon..pergh makin lame makin suspen!!

alisya said...

tau xpe.....sama2 lah kite saksikan sambungan kahwin masal hari nie(:

alisya said...

This comment has been removed by the author.

alisya said...

tau xpe.....sama2 lah kite saksikan sambungan kahwin masal hari nie(: