Sunday, March 27, 2011

3 cara sahaja


3 cara paling mudah untuk make up...


1) Aku akan gunakan UV perfect by loreal..Ianya adalah untuk melindungi kulit daripada sinaran matahari...
    Susah klau xde nie, sbb aku akn sentiasa terdedah t'hadap cahaya mataharii..lagi2 panas skunk bkn mcm panas yg dulu2..hehe


2)  Bedak Miyami; perh bedak nie mmg superb la...Ko g la kt terik cmne pun ssh nk cair auww..klau ak pakai bedak nie tahan utk sehari..xpayah nk tacap byk kali(: Act nenek aku yg selalu jd pembekal bedak nie..Klau nenek aku x suggest kat aku..mmg xtau la aku ape 2 MIYAMI..dtg je uma nenek aku dpt free..haha

3) Eyeliner: Ehem2 xmengancam r klau xde eyeliner kan..Biler pakai eyeliner je mate aku secara automatik akn jd segar n cantik..hehe

3 nie jela aku pakai hari2..bedak xyahlah nk tacap tebal2, nanti nmpk mcm momok pulak,,hehe^_^ 




Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: