Thursday, March 24, 2011

Cinta,Sahabat,Rabbit


Meyh aku nak citer pasal boypren..bole kan..ala bole la..sekali je..sekali je..
argggh xkuasa aku...hahaha
Harinie aku nak citer ade sorg mamat nie kan..1hari nie asyk nk memerli ak je memanjang...
Hairan aku..asal die cakap aku gelak..biler xcakap aku pun gelak..biler die marah lagi lagi aku gelak..hahahha
tgk nie aku gelak..

Ok..ok...xyah nak pening2 lagi....
Act sem nie aku byk kelass malas malam...so td ade la manusia nie dah buat aku tacing r kan..kan...
da 2 aku stress biler stress aku chow..biler chow aku nangis..biler nangis..die call..biler call ousemate aku ika ngan mira bole muncul..malu aku...kantoi aku minah jiwang!!ahahha bkn jiwang minah leleh...hahaha

Alang2 dorg ade..terus aku serap semua air mate aku...segala hingus..segala taik2 yang keluar..segala bau2 yang ade....uikk over sgt tu...

Ehem..ehem,,,,aku tibe2 jd seorg yang sgt2 ikhlas...
aku antar dorg g damai..aku jemput dorg..iyalah member kan..lagi2 dorg yg paling2 baik ngan aku...
so biler org da baik..aku cair..biler aku cair aku jd xberkira..biler aku jadi xberkira 2 yg aku xkesah nak antar atau jemput dorg....ngeh ngeh kan kan ika dan mira..hahaha:P

Abis antar dorg aku serang MMC...aku nak bako sorg mamat nie...geram aku rase nak cubit2 pipi die!!!rase nak sekeh2 tengkuk die...rase nak tarik2 hidung die...aikk tempat sensitif die..jgn disebut!!hehe:P

Igt aku lepas r nak wt cmtu kat die...jangan harap la..
die gune semburan ayat..sikit je..aku dah melanting jauh...huhu
agak kasar kamu bergurau ye Muhd Tuuuttt!!!

Ending yang aku dapat..kene perli ngan mamat nie jela..sampai pintu masuk gurney  xhabis2 nk memerli..
untuk menyejukkan hati aku..aku gelak dan terus gelak....
hahahahaha
so xlah aku rase nak sepak die kuar..xyah sepak belum sempat nk buat! Die da kuar dulu..hehe

ok aku balik umah....balik sorg2....gelap2..takut sgt....
Sampai je uma baby aku iaitu rabbit kesayangan aku da get ready nk sambut aku..biler aku bkk je pintu pagar...die terus melompat2 dalam sangkar..bajet aku nk layan die la..
xlarat la...aku penat....so aku bye bye jela kt die.....
esok aku layan koo erhh....

TAMAT~~~~


Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: