Wednesday, March 9, 2011

Arnab aku membuat cubaan untuk cabut lari


Ptg tu aku lepaskan dia dr sangkar..aku bg dia mkn..aku bg dia main2..
gate aku mmg da berkunci n bapak aku da buat jaring kt pagar tu supaya arnab tu xlari..
aku panggil arnab aku baby...

Mase tu pukul 5ptg..aku tgh syok2 tgk citer Kemboja Putih..tibe2 aku dgr bunyi guruh.
Dah guruh ujan lebat terus. aku usya luar kot2 baby aku tgh landing kt bawah kete ke hape.
pelik pulak xde... aku jerit2 pggl nme baby tapi dia xmenyahut,,(arnab mmg xde bunyik)

aku dah pelik, ujan dah lebat nie, aku xkire aku amk payung aku cr dia kat luar uma,
cr2 xjmp..cr2 xjmp lagi. last2 aku tergerak hati nak cek kt setiap uma org..
aku xkesah aku mencakung kot2 baby aku nyorok bwh kete org ke pe.tapi xjmp jugak...T_T

Tibe2 aku terpandang de satu rumah nie..mmg scary betul..
yg hampeh nyer baby aku le ade kt dlm uma 2..
uma 2 byk gler semak..mcm uma antu pun de aku tgk..
pintu pagar dia bole muatkan saiz badan aku je..klau lagi besar drpd aku mmg xmuat da...

Dgn semangatnya aku mengecilkan bdn aku nie..sakit bdn2 aku...
time aku nk amk baby aku tu..dia bole lari kt semak2 pulak..
aku da ilang akal lak..
da 2 aku xkire g gak kt semak 2..selamatlah dia keluar balik,...
Ape lagi aku cengkam bdn dia..dia nk lari aku pegang dia kuat2 (tipu...)
aku pegang dia lembut2 n bawak dia kuar

Aku masukkan dia dlm tandas, amk baldi, isi air suam2 panas kt dlm baldi tu..
angkat dia..waaa seronok dia dpt mandi... taik2 dia pun ilek je kua ketul2...
bagus betul arnab aku nie..da mandi aku lap dia lembut2 pakai kain..
aku hairdryer badan dia supaya cpt kering..
aku sikat bulu2 dia pakai berus gigi yg da xpakai..

Dia jd hensem...aku masukkan dia dlm sangkar blk..
nekad xnk bg dia main lama2 sgt..
dia mengkhinati tuan nye...wuu wuuu T_T
Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: