Tuesday, March 15, 2011

Amende Dia Mengigau nie


Malam smlm..habis je aku on9, ak cube tuk tido dlm bilik aku..tp aku xleh tido nyenyak..
Jadi aku g bilik mak tido sebelah dia..bile peluk mak , mcm peluk bantal peluk sedapnye..hehe
Lantak r org nk kate ank mak ke..xmalu still tido bwh ketiak mak ke ape..ada aku kisah?yg pentg aku dpt tido...

Tapi mlm semalam aku xdpt tido sbb mak xbg peluk dia. panas katenya...T_T
Aku merajuk, g serang bilik syira pulak...syira 2 akk kedua ak...
biler aku baringkan bdn aku kt atas tilam..tibe2 dia yg da tertidow terjaga..
pandang aku dgn mate separuh buka sambil memberi senyuman yg xpernah aku dpt selama tdo dlm bilik dia..

Tibe2 dia bersuara..dia kate kat aq.."ehh kakak...ngee.."sambil senyum seiklas hati 
eh sape nie??kakak ke ida(aku)?? senyum lagi...
"eh sape nie"skali lagi dia tanye..senyumm senyumm lagii
aishhhh...
Aku layankan jela, aku kate nie ida la.."kakak kt uma dia la"Ko nie nape?

Dia xjwb terus tidow  balik..dlm hati aku, xkanlah xleh beza muke aku gn kakak..haiyaaaa

harini aku tanye dia..ko nape semalam, dah 2 dia buat2 xigt..ha da sah ko mengigau..
hampeh tul..haha







Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: