Thursday, March 10, 2011

Aku sedang menjalani proses penjagaan kulit muke


Disebabkan kulit aku makin kusam, berbintik hitam dibahagian hidung..
so aku kene dan perlu utk menjage kulit muke aku supaya xjd lebih teruk..
Baru2 nie aku mengaku yg aku mls nk cuci muke..aku biarkan tido dgn bermekap..
so kulit aku xdpt bernafah bernafas..ngeh..ngeh akhirnya tumbuhlah bintik2 hitam..elamat  selamat bkn jerawat atau jeragat:P
so setiap pagi aku cuci muke aku pakai RANIA GOLD(skrup) kat bahagian bintik2 tu aku gosok2 pelahan2 gune skrup dia...

Pastu aku lap muke pakai kain bersih dan ambil krim sapukan kat bahagia muke..

Malam pun aku cuci muke pakai pencuci muke RANIA..dah 2 aku letak krim de putih...

pagi 2 aku ulang bende yg same..
alhamdullilah kulit aku bersih, makin cerah dan bintik2 itam pun da kurang,..

P/s: dalam proses pemulihan kulit, aku nekad xkan mekap sampai kulit aku benar2 bersih(;

Ini tips aku..mungkin korg de tips yg lebih bagus kan...
so sharing is caring..ngeh ngeh,,,

Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: