Friday, April 8, 2011

Aku Akan Jadi Diri Sendiri!!!


Malam nie barulah aku fhm sape yang betul2 kenal aku...
Thnx sgt dgn sahabat aku ridwan yang sggp jln kaki dtg uma pangsamurni aku semata-mata nak tenangkan aku..
Tak ramai lelaki yang sanggup buat mcm tukan??
itu baru sahabat....
Sahabat akan tahu baik buruk seseorg sahabat tu..
Sahabat tak akan menjatuhkan martabat sahabat lain malah diorg lah menjadi pembakar semangat utk kite  teruskan hidup..
sekarang bagi aku, sahabat lebih penting...
Tak ramai yang kenal aku..
Dorg just pandang dr luaran aku..
bende tu aku plg2 benci...;(
Aku tak suke bile orang lain kata aku mcm2 tapi dorg xselidik dulu..
xbaik tau....

Lepas nie, aku nekad akan jadi diri aku sendiri..
aku xnak terikat dgn org lain..
aku bosan..mcm xde life!!huh
aku minat berlakon,modelling...
aku akan buat macam dulu...
tup2 jd pengacara pun bole..haha

Sape nak halang aku??
mak bapak aku pun xhalang meyh...
balong aku, gan akak2 aku siap kasi support lagi..
so org2 yang xberkenaan xde hak nak halang erhhh..

sekian~~
Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: