Wednesday, April 13, 2011

Kami Menang Tender 10juta!!!!



Hari nie aku mampu tersenyum gembira.
aku bangga aku respect, aku tabik dgn ahli2 kump aku..
Idea yang diorang bg mmg betul2 dah buat lect kiteorg puas hati, 

Igt x entry semalam yg aku tulis Tender 10juta..
Uikk sape yang xnak tender 10juta 2 kan..
kiteorg sume mmg bkerja keras utk hasilkan idea yang menarik!

So td bile presentation mmg persaingan antara kump2 lain xkurang hebat yer..
Idea2 yang ahli2 kump lain pun gempak2...
Cara mereka berkomunikasi mmg terbaik..

Tapi nak buat macamana..
sehebat mana, sepower mana kite, cume hanya akan ada satu pemenang...
Dan kemenangan itu telah diberi kpd kump kami...
Tapi bg aku, idea kump2 lain mmg terbaik...
aku suke dgn ape yang dorg persembahkan tadi...

Tender 10juta kini menjadi milik kami konon2 nyer..
hehe act bkn betul2 dpt 10juta..
ini just assignment group just nk kiteorg ambil pengalaman selain mendpt markah..

Oleh itu, smlm aku janji nak tunjukkan hasil kerja kiteorg kan..

inilah hasilnya..










Ini Just Sampel...

kiteorg bkn arkitek so ini yang termampu kiteorg buat...






Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: