Friday, April 29, 2011

Kekok Dah...


Hai suma..da lama xberblogging..
aku malas nak berblogging2 nie..buang masa weyh..!!
mcm xde pape pun berblogging nie kan..huhu

Cehh Cehh marah pulak kang rakan2 blog yg lain aku kuarkan statement bosan...
haha;;;
lex lex, jgn cmpk sampah2 ,kurap2 kat aku yer..
act aku baru kuar dr wad, sbb 2 da lama xberblogging nie..
ayat pun da jadi kaku,,heee

Rinduuuu weyh nk berblogging baru arini dpt blogging....
Happy sgt2,terubat rindu dennn...

22/4/2011 burthday yang sgt2 bad..act xla bad mana pun..
aku sdih sbb demam denggi time hari istimewa tuu..huk2
teruk weyh, demam panas yang terlampau panas boleh jemur baju kat badan aku kasi kering...

tgk drpd cerah,jd gelap..he2
5 hari aku kt wad...
bkn aq je masuk, akk aq pun masuk wad , sbb denggi jugak

aku benci gler masuk wad..makanan xsedapT_T

papepun aku bersyukur sgt2 sbb aq da kua wad...^_^
Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

3 comments:

NAZREE said...

masuk wad rupenye, patutla geng hijau blogger the balderz ni tiada update minggu ni..selamat sembuh, jadikan blogging ini sebagai hobi anda~

alisya said...

hehe ok thnks(:

farhan said...

geng hijau balderz ?????