Sunday, April 17, 2011

Kenangan Zaman Sekolah


Ini cerita zaman sekolah...
Sahabat yang dianggap sejati adalah sahabat yang selalu ade bersama kita, sahabat yang selalu mengingati kita dan sahabat yang kenal hati budi kita..

Aisyah..gurl yang menjadi teman baik aku masa tu form 1..
Kiteorg terlalu rapat..sampai mana2 pergi pun nak bersama..
aku tido uma die, die pun tido uma aku..mmg seronok...
sampai mana2 pergi nak bersama lah...

Yana Jadi sahabat aku selepas aisyah tinggalkan aku...
Aisya kene study kat sabah tempat asal die..
so kiteorg terpisah....
Yana datang...baik sgt2 gan aku..
selalu jadi backup aku biler aku ssh..
die xbole tengok aku kena usik..mmg org tu kene balik..
die selalu jadikan aku idola die..
aku pun xtau nape..
sampai skunk die cari n contack dgn aku...

Eyna, datang selepas yana tinggalkan aku..
yana terpaksa berpindah sekolah saujana...
sedih sangat..:(
Eyna dgn aku jadi satu kepala...dulu nak bershuffle la,
hahha kelakar sangat2....
igt lagi aku kemain lagi terlonjak2 kat belakang belajar shuffle..
lex2 cikgu masuk..
Hambik ko kene.."Syahida yang kamu terlonjak2 kat belakang tu apa pasal???"
aku malu disitu..hehe
Eyna baik sgt2 gan aku..kiteorg da macam adeq beradik
kalau salah sorang xde dalam kelas..
alamatnya kelas sunyi la..panggG!!!perasaan disitu..haha
tapi betullah!!!

Pastu aku kawan pulak dgn alin..
sbb ape ye kawan gan die?
ala lupelah..hehe
jangan mara ye alin..:P
alin pun baik sgt2 gan aku...kawan aku dah bertambah...
igt lagi ade satu time, de sorg budak kutuk2 alin..
aku hangin, aku g panggil dak2
bergaduh r..tapi dak 2 cuak..
akhirnya aku kene masuk dlm bilik disiplin..hahahha
padan muke aku....
tapi alin la best..muke baik je dalam kelas..
eyna yang kene ngan cikgu...hahhahhaha
sian eyna....

Dah kawan ngan alin, secara automatik aku kawan ngan zira sekali dgn amalina...
yang si hazira nie pendiam tapi mulut bole tahan..
tapi best r kawan gn dak kecik nie hehe
Yang amalina nie..gengster..haha
sampai satu part tu penah gado ngan die sbb die bg mesej kat aku nk tanda " !!!"" je....
haha tapi akhirnya kiteorg berbaik jugak....(:

Kenangan yang paling best kan...
Jeng Jeng Jeng..aku malu nk citer
tapi xpela...citer jela..hehe
ade malam 2, alin  gn ina tido uma aku..
dah 2 pakwe alin dulu yang sekarang jad ex alin tah pahal nak suh kuar mlm...
taulah mak bapak aku mmg xkasi kuar tgh2 malam..lagi2 mase 2 kul 3 pagi kowwt...
Kiteorg terpakse berlakon..ina ngan alin xbg aku ikut..tapi nk ikut jugak..
kelakar tgk alin berlakon..kate zira kawan kiteorg sakit..haha
siap nangis bagai.....
kesian zira jadi mangsa..
dah tu kiteorg packing baju sekolah kuar gak mlm 2....
bengang tul gan ex alin nie..
mcm xleh pk ke, kiteorg ank dara..
sian kat alin mase 2....

tapi papepown..korunk2 yang penah kawan dgn aku  mmg terbaek!!!
aku rindu sgt2 dgn korunk tau...
Bile de masa aku harap kite dapat berkumpul macam dulu k..(:
Love u so much!!!!



Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: