Sunday, April 3, 2011

Merayau OummOummm


Semalam mmg xsempat nak post ape2 topic..
Mane xnye penat sgt, dari pagi sampai malam xabis2 merayau jela..
kul 6pg smlm da bgn terus g mandi, kul8pg dah siap pakai baju, make up sume...
awal kan aku siap..(:


Kul 9.30pg da sampai kat jalan semarak, K.L
Kat kolej aku ade buat Open day, so byk event yang ade...
rugilah klau xg kan...
tak sampai 10minute aku da cabut*


Lepas pegi Open day,
aku gan bf pegi tasik titiwangsa..perhh mmg best gilerk!!!
Tenang je lepak kat sane.. siap bole posing2 amk gambar layan~~
da tu, ade seekor haiwan 2, comel tahap tahap haisshh aku pun xtau name nye..
xsempat nak tanye , harga dalam RM350..
diimport gitu..
klau aku tau name binatang tu, da lame aq upload kasi korg tgk...
Comel ++ manje!!


Lepak punye lepak, balik lah rumah masing2, sbb mlm nk tgk Af pulak,hehe
dalam kul 7mlm kiteorg gerak tgk Af...
ermmm mule2 excited nak tgk Af(aku sorg je excited bf aq xminat lgsg Af:(
Lame2 bosan la...sbb peserta die xbest2:(
so aku balik sbb xtahan dgn keadaan yang terlalu sesak..
sampai2 kereta terus muntah..
Dah 2 terus g klinik, doc kate perut gastrik, xpun luka, banyak asid la..tah mane 1 pown aq tak tau yang betul2..

Balik dlm kul 12.00mlm
terus tidur..mmg da xlarat langsung....

Kat Setiawangsa tgk Tirai AF9

Taman Tasik Titiwangsa
ehem..ehem


I'm Happy!!!!
Nak melabor time nie..Tutup idung!!






Lepas baca jangan lupa tekan like ^_^

0 comments: